MS EXCEL - poziomy: podstawowy, średniozaawansowany lub zaawansowany

Dodane Środa, 15 Lipca 2015, 14:31:07, ID ogłoszenia: 1848
560 zł
MS EXCEL - poziomy: podstawowy, średniozaawansowany lub zaawansowany
Wyświetleń: 1051

Opis ogłoszenia

MS EXCEL (poziomy: podstawowy, średniozaawansowany lub zaawansowany)

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE:
Firma AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o. jest firmą konsultingową, która już od 1999 roku z sukcesem realizuje różnego rodzaju projekty szkoleniowe zarówno dla firm polskich, jak i zagranicznych. Jako pierwsza w regionie lubuskim tego typu firma, przez owe kilkanaście lat zdołaliśmy doskonale poznać specyfikę rynku Polski Zachodniej, a także zdobyć bogate doświadczenie w organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, twardych, miękkich, wyjazdowych, połączonych z imprezami integracyjnymi, jak również konferencji, sympozjów, czy seminariów.

TERMIN:
Szkolenie 2-dniowe, nabór otwarty (termin szkolenia zostanie ustalony po zebraniu grupy).
Godziny szkoleniowe: 9:00-16:00.

MIEJSCE SZKOLENIA:
Ul. Walczaka 20, 66-400 Gorzów Wielkopolski, sala bankietowo-szkoleniowa.
Organizator zapewnia serwis kawowy oraz lunch w trakcie szkolenia.

CENA PROMOCYJNA: 560 zł netto
Za zgłoszenie dwóch i więcej osób stosujemy rabat 5 % od ww. ceny.

PROGRAM SZKOLENIA (poziom średniozaawansowany):
1. WPROWADZENIE - Omówienie typowych zastosowań arkuszy kalkulacyjnych
2. ARKUSZE - Operacje na wierszach, kolumnach i arkuszach
3. KOPIOWANIE - Wpisywanie i kopiowanie formuł , odwołania względne, bezwzględne oraz mieszane
4. FORMUŁY I FUNKCJE - Adresowanie komórek, tworzenie i inspekcja formuł, wykorzystanie różnych formuł, wymiana danych między arkuszami i skoroszytami, funkcje zagnieżdżone
5. FILTROWANIE I SORTOWANIE DANYCH - Sortowanie danych, wypełnianie komórek seriami, tworzenie list niestandardowych, sortowanie z użyciem list niestandardowych, zastosowanie narzędzia FILTRUJ, filtrowanie zaawansowane, sortowanie danych
6. TABELE - Zaznaczenie i formatowanie komórek
7. WYKRESY - Tworzenie, edycja i formatowanie wykresu, wykonywanie wykresów niestandardowych
8. DRUKOWANIE - Tworzenie nagłówka i stopki, podgląd wydruku, linie siatki, kolejność drukowania, itd., dostosowywanie zakresu wydruku
9. POZOSTAŁE ZAGADNIENIA - Formatowanie warunkowe, importowanie danych z pliku tekstowego , blokowanie okienek w arkuszu, włączanie i wyłączanie opcji sprawdzania poprawności danych, zabezpieczenie przygotowanych danych przed zmianami

Kontakt: Joanna Podgórska

Opis ogłoszenia

MS EXCEL (poziomy: podstawowy, średniozaawansowany lub zaawansowany)

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE:
Firma AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o. jest firmą konsultingową, która już od 1999 roku z sukcesem realizuje różnego rodzaju projekty szkoleniowe zarówno dla firm polskich, jak i zagranicznych. Jako pierwsza w regionie lubuskim tego typu firma, przez owe kilkanaście lat zdołaliśmy doskonale poznać specyfikę rynku Polski Zachodniej, a także zdobyć bogate doświadczenie w organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, twardych, miękkich, wyjazdowych, połączonych z imprezami integracyjnymi, jak również konferencji, sympozjów, czy seminariów.

TERMIN:
Szkolenie 2-dniowe, nabór otwarty (termin szkolenia zostanie ustalony po zebraniu grupy).
Godziny szkoleniowe: 9:00-16:00.

MIEJSCE SZKOLENIA:
Ul. Walczaka 20, 66-400 Gorzów Wielkopolski, sala bankietowo-szkoleniowa.
Organizator zapewnia serwis kawowy oraz lunch w trakcie szkolenia.

CENA PROMOCYJNA: 560 zł netto
Za zgłoszenie dwóch i więcej osób stosujemy rabat 5 % od ww. ceny.

PROGRAM SZKOLENIA (poziom średniozaawansowany):
1. WPROWADZENIE - Omówienie typowych zastosowań arkuszy kalkulacyjnych
2. ARKUSZE - Operacje na wierszach, kolumnach i arkuszach
3. KOPIOWANIE - Wpisywanie i kopiowanie formuł , odwołania względne, bezwzględne oraz mieszane
4. FORMUŁY I FUNKCJE - Adresowanie komórek, tworzenie i inspekcja formuł, wykorzystanie różnych formuł, wymiana danych między arkuszami i skoroszytami, funkcje zagnieżdżone
5. FILTROWANIE I SORTOWANIE DANYCH - Sortowanie danych, wypełnianie komórek seriami, tworzenie list niestandardowych, sortowanie z użyciem list niestandardowych, zastosowanie narzędzia FILTRUJ, filtrowanie zaawansowane, sortowanie danych
6. TABELE - Zaznaczenie i formatowanie komórek
7. WYKRESY - Tworzenie, edycja i formatowanie wykresu, wykonywanie wykresów niestandardowych
8. DRUKOWANIE - Tworzenie nagłówka i stopki, podgląd wydruku, linie siatki, kolejność drukowania, itd., dostosowywanie zakresu wydruku
9. POZOSTAŁE ZAGADNIENIA - Formatowanie warunkowe, importowanie danych z pliku tekstowego , blokowanie okienek w arkuszu, włączanie i wyłączanie opcji sprawdzania poprawności danych, zabezpieczenie przygotowanych danych przed zmianami

Kontakt: Joanna Podgórska