Zapraszamy na szkolenie - MARKETING TELEFONICZNY!

Dodane Czwartek, 13 Sierpnia 2015, 11:05:22, ID ogłoszenia: 2044
720 zł
Zapraszamy na szkolenie - MARKETING TELEFONICZNY!
Wyświetleń: 1146

Opis ogłoszenia

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON - MARKETING TELEFONICZNY

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE:
Firma AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o. jest firmą konsultingową, która już od 1999 roku z sukcesem realizuje różnego rodzaju projekty szkoleniowe zarówno dla firm polskich, jak i zagranicznych. Jako pierwsza w regionie lubuskim tego typu firma, przez owe kilkanaście lat zdołała doskonale poznać specyfikę rynku Polski Zachodniej, a także zdobyć bogate doświadczenie w organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, twardych, miękkich, wyjazdowych, połączonych z imprezami integracyjnymi, jak również konferencji, sympozjów, czy seminariów.

TERMIN:
Szkolenie 2-dniowe, nabór otwarty (termin szkolenia zostanie ustalony po zebraniu grupy).
Godziny szkoleniowe: 9:00-16:00.

MIEJSCE SZKOLENIA:
Ul. Walczaka 20, 66-400 Gorzów Wielkopolski, sala bankietowo-szkoleniowa.
Organizator zapewnia serwis kawowy oraz lunch w trakcie szkolenia.

CENA PROMOCYJNA: 720 zł netto
Za zgłoszenie dwóch i więcej osób stosujemy rabat 5 % od ww. ceny.

PROGRAM SZKOLENIA:
1. Proces komunikacji telefonicznej – Twój głos ma znaczenie.
2. Po drugiej stronie słuchawki.
3. Jak zdobyć klienta? - etapy pozyskania nowego klienta:
• rozpoczęcie rozmowy
• pozyskiwanie informacji od klienta
• pytania, parafraza, aktywne słuchanie
• pozytywne słownictwo
• sztuka dialogu
• zamknięcie sprzedaży i zakończenie rozmowy
4. Techniki pracy z głosem - dykcja i impostacja głosu.
5. Komunikacja telefoniczna w sytuacjach trudnych.

Kontakt: Joanna Podgórska, tel. 534 000 350, e-mail: joanna.podgorska@audit.com.pl

Opis ogłoszenia

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON - MARKETING TELEFONICZNY

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE:
Firma AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o. jest firmą konsultingową, która już od 1999 roku z sukcesem realizuje różnego rodzaju projekty szkoleniowe zarówno dla firm polskich, jak i zagranicznych. Jako pierwsza w regionie lubuskim tego typu firma, przez owe kilkanaście lat zdołała doskonale poznać specyfikę rynku Polski Zachodniej, a także zdobyć bogate doświadczenie w organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, twardych, miękkich, wyjazdowych, połączonych z imprezami integracyjnymi, jak również konferencji, sympozjów, czy seminariów.

TERMIN:
Szkolenie 2-dniowe, nabór otwarty (termin szkolenia zostanie ustalony po zebraniu grupy).
Godziny szkoleniowe: 9:00-16:00.

MIEJSCE SZKOLENIA:
Ul. Walczaka 20, 66-400 Gorzów Wielkopolski, sala bankietowo-szkoleniowa.
Organizator zapewnia serwis kawowy oraz lunch w trakcie szkolenia.

CENA PROMOCYJNA: 720 zł netto
Za zgłoszenie dwóch i więcej osób stosujemy rabat 5 % od ww. ceny.

PROGRAM SZKOLENIA:
1. Proces komunikacji telefonicznej – Twój głos ma znaczenie.
2. Po drugiej stronie słuchawki.
3. Jak zdobyć klienta? - etapy pozyskania nowego klienta:
• rozpoczęcie rozmowy
• pozyskiwanie informacji od klienta
• pytania, parafraza, aktywne słuchanie
• pozytywne słownictwo
• sztuka dialogu
• zamknięcie sprzedaży i zakończenie rozmowy
4. Techniki pracy z głosem - dykcja i impostacja głosu.
5. Komunikacja telefoniczna w sytuacjach trudnych.

Kontakt: Joanna Podgórska, tel. 534 000 350, e-mail: joanna.podgorska@audit.com.pl