MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Dodane Piątek, 26 Sierpnia 2016, 7:59:36, ID ogłoszenia: 3920
Do negocjacji
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wyświetleń: 664

Opis ogłoszenia MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Międzyrzeczu, poszukujemy kandydata na stanowisko
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
/miejsce pracy: Międzyrzecz, lubuskie/
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Obsługa Klientów Firmy
• Przyjmowanie, rejestrowanie i klasyfikacja zgłoszeń mailowych oraz telefonicznych
• Monitorowanie stopnia realizacji zamówień
• Przygotowywanie raportów i statystyk w związku z realizacją zamówień
• Ścisła współpraca z działami sprzedaży, planowania i produkcji
• Utrzymywanie właściwego poziomu zapasów
• Koordynacja projektów związanych z zamówieniami od Klientów
• Dbanie o wizerunek Firmy

WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe
• Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok (znajomość branży będzie dodatkowym atutem)
• Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
• Dobra znajomość MS Office
• Zdolności interpersonalne i komunikacyjne
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Umiejętność współpracy w zespole
• Aktywność i zaangażowanie w podjętych obowiązkach







Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335

Opis ogłoszenia - MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Międzyrzeczu, poszukujemy kandydata na stanowisko
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
/miejsce pracy: Międzyrzecz, lubuskie/
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Obsługa Klientów Firmy
• Przyjmowanie, rejestrowanie i klasyfikacja zgłoszeń mailowych oraz telefonicznych
• Monitorowanie stopnia realizacji zamówień
• Przygotowywanie raportów i statystyk w związku z realizacją zamówień
• Ścisła współpraca z działami sprzedaży, planowania i produkcji
• Utrzymywanie właściwego poziomu zapasów
• Koordynacja projektów związanych z zamówieniami od Klientów
• Dbanie o wizerunek Firmy

WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe
• Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok (znajomość branży będzie dodatkowym atutem)
• Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
• Dobra znajomość MS Office
• Zdolności interpersonalne i komunikacyjne
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Umiejętność współpracy w zespole
• Aktywność i zaangażowanie w podjętych obowiązkach







Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335