A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/system/cache/ci_sessionf94dfff0fbb4a25d98fc260b46f80e4b06e58ddf): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Gorzów Wielkopolski

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim

Dodane Wtorek, 12 Września 2023, 7:23:27, ID ogłoszenia: 61899
Do negocjacji
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim
Wyświetleń: 80

Opis ogłoszenia Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim

Armatis to międzynarodowe środowisko ludzi z pasją i zaangażowaniem. Wspólnie tworzymy innowacyjne środowisko pracy wykorzystując doświadczenie, wiedzę, wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z Nas.

Dołącz do Nas w 100% zdalnie!

Co zyskujesz pracując z nami?
- Atrakcyjne gwarantowane wynagrodzenie oraz premie;
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w profesjonalnym, zgranym zespole;
- Indywidualnie ustalane godziny pracy;
- Możliwości stałego rozwoju i awansu;
- Płatne szkolenie online w pełni przygotowujące do pracy;
- Płatny program poleceń - do 1500 zł dodatkowego bonusu;
- Dofinansowanie do Karty Multisport, ubezpieczenia NNW itp.;
- Pracę zdalną.

Czym będziesz się zajmować?
- Analizą i procesowaniem reklamacji pasażerskich w zakresie odszkodowań i tematów pokrewnych drogą mailową;
- Prowadzeniem komunikacji z pasażerami i/lub kancelarią prawną w zależności od rodzaju zgłoszenia;
- Wykonywaniem połączeń wychodzących do pasażerów lub przedstawicieli kancelarii w przypadku, kiedy wymagają tego procedury;
- Obsługą wewnętrznych programów i aplikacji.

Co będzie Ci potrzebne do pracy?
- Znajomość języka niemieckiego min. na poziomie C1;
- Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- Dyspozycyjność do pracy minimum 140 godz. miesięcznie;
- Znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem będzie dodatkowym atutem;
-Mile widziane doświadczenie w Obsłudze Klienta.

Aplikuj - porozmawiajmy!

Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim

Armatis to międzynarodowe środowisko ludzi z pasją i zaangażowaniem. Wspólnie tworzymy innowacyjne środowisko pracy wykorzystując doświadczenie, wiedzę, wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z Nas.

Dołącz do Nas w 100% zdalnie!

Co zyskujesz pracując z nami?
- Atrakcyjne gwarantowane wynagrodzenie oraz premie;
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w profesjonalnym, zgranym zespole;
- Indywidualnie ustalane godziny pracy;
- Możliwości stałego rozwoju i awansu;
- Płatne szkolenie online w pełni przygotowujące do pracy;
- Płatny program poleceń - do 1500 zł dodatkowego bonusu;
- Dofinansowanie do Karty Multisport, ubezpieczenia NNW itp.;
- Pracę zdalną.

Czym będziesz się zajmować?
- Analizą i procesowaniem reklamacji pasażerskich w zakresie odszkodowań i tematów pokrewnych drogą mailową;
- Prowadzeniem komunikacji z pasażerami i/lub kancelarią prawną w zależności od rodzaju zgłoszenia;
- Wykonywaniem połączeń wychodzących do pasażerów lub przedstawicieli kancelarii w przypadku, kiedy wymagają tego procedury;
- Obsługą wewnętrznych programów i aplikacji.

Co będzie Ci potrzebne do pracy?
- Znajomość języka niemieckiego min. na poziomie C1;
- Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- Dyspozycyjność do pracy minimum 140 godz. miesięcznie;
- Znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem będzie dodatkowym atutem;
-Mile widziane doświadczenie w Obsłudze Klienta.

Aplikuj - porozmawiajmy!

Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.