SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Dodane Środa, 25 Stycznia 2017, 17:24:16, ID ogłoszenia: 4953
Do negocjacji
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wyświetleń: 548

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Sulęcinie, poszukujemy kandydata na stanowisko


SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
/miejsce pracy: Sulęcin., woj. lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

• Kontrola wysyłek na czas zgodnie z potwierdzeniem do klienta
• Sprawdzanie przyczyn opóźnień i koordynowanie akcji korygujących
• Organizowanie „drop shipments”
• Koordynacja procesu stornowania zamówień
• Koordynacja procesu zwrotów do klientów
• Generowanie raportów i koordynacja z działem obsługi klienta
• Koordynacja oraz kontrola innych otwartych spraw, zapytań z działu obsługi klienta w celu jak najszybszego ich zakończenia oraz poinformowania klientów o wynikach
• Współpraca z innymi działami firmy celem realizacji zadań stawianych przez klienta
• Przekazywanie problemów, które nie mogą zostać rozwiązane na poziomie pracownika do przełożonego


WYMAGANIA:

• Wykształcenie wyższe
• Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Mile widziana znajomość języka niemieckiego
• Znajomość programu SAP
• Umiejętność rozwijania pozytywnych relacji biznesowych z wewnętrznymi klientami
• Umiejętność rozwiązywania problemów
• Inicjatywa w działaniu

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Sulęcinie, poszukujemy kandydata na stanowisko


SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
/miejsce pracy: Sulęcin., woj. lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

• Kontrola wysyłek na czas zgodnie z potwierdzeniem do klienta
• Sprawdzanie przyczyn opóźnień i koordynowanie akcji korygujących
• Organizowanie „drop shipments”
• Koordynacja procesu stornowania zamówień
• Koordynacja procesu zwrotów do klientów
• Generowanie raportów i koordynacja z działem obsługi klienta
• Koordynacja oraz kontrola innych otwartych spraw, zapytań z działu obsługi klienta w celu jak najszybszego ich zakończenia oraz poinformowania klientów o wynikach
• Współpraca z innymi działami firmy celem realizacji zadań stawianych przez klienta
• Przekazywanie problemów, które nie mogą zostać rozwiązane na poziomie pracownika do przełożonego


WYMAGANIA:

• Wykształcenie wyższe
• Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Mile widziana znajomość języka niemieckiego
• Znajomość programu SAP
• Umiejętność rozwijania pozytywnych relacji biznesowych z wewnętrznymi klientami
• Umiejętność rozwiązywania problemów
• Inicjatywa w działaniu

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335