SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM

Dodane Czwartek, 02 Czerwca 2016, 14:00:51, ID ogłoszenia: 3329
Do negocjacji
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM
Wyświetleń: 590

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Gorzowie Wlkp., poszukujemy kandydata na stanowisko

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM

/miejsce pracy: Gorzów Wlkp., lubuskie/

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Aktywna sprzedaż produktów na rynkach afrykańskich
• Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie istniejących
• Prowadzenie rozmów handlowych
• Negocjowanie kontraktów
• Przygotowanie kontraktów
• Raportowanie do dyrektora spółki o osiągniętych wynikach w sprzedaży
• Przesyłanie dokumentacji handlowej do klienta

WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe handlowe (ekonomiczne)
• Doświadczenie w handlu min. 2 lata
• Dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie
• Znajomość języka angielskiego – mile widziana
• Znajomość tematyki i zagadnień związanych z handlem zagranicznym
• Znajomość zasad INCOTERMS
• Prawo jazdy kategorii B
• Umiejętność negocjacji
• Zmysł analityczny
• Dokładność, punktualność

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479

Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Gorzowie Wlkp., poszukujemy kandydata na stanowisko

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM

/miejsce pracy: Gorzów Wlkp., lubuskie/

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Aktywna sprzedaż produktów na rynkach afrykańskich
• Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie istniejących
• Prowadzenie rozmów handlowych
• Negocjowanie kontraktów
• Przygotowanie kontraktów
• Raportowanie do dyrektora spółki o osiągniętych wynikach w sprzedaży
• Przesyłanie dokumentacji handlowej do klienta

WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe handlowe (ekonomiczne)
• Doświadczenie w handlu min. 2 lata
• Dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie
• Znajomość języka angielskiego – mile widziana
• Znajomość tematyki i zagadnień związanych z handlem zagranicznym
• Znajomość zasad INCOTERMS
• Prawo jazdy kategorii B
• Umiejętność negocjacji
• Zmysł analityczny
• Dokładność, punktualność

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479

Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335