A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/system/cache/ci_sessionabe7a2836e29a1cc6ccaeb332e01aaf0c3616383): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

STARSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - Gorzów Wielkopolski

STARSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Dodane Poniedziałek, 14 Marca 2016, 12:51:28, ID ogłoszenia: 2944
Do negocjacji
STARSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wyświetleń: 580

Opis ogłoszenia STARSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Budowanie długotrwałych relacji i współpracy z klientami
• Wdrażanie procesów i narzędzi z obszaru obsługi klienta
• Poprawa efektywności procesów (zmiana sprzedawcy, zarządzanie umowami, rozliczanie, Fakturowanie, obsługa płatności i należności)
• Przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych
• Sprzedaż produktów wchodzących w skład ofert sprzedażowej firmy




WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe
• Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• Wysokie umiejętności interpersonalne
• Kreatywne rozwiązywanie problemów
• Zdolność analitycznego myślenia
• Umiejętności prowadzenia negocjacji oraz nawiązywania trwałych relacji z klientami

Opis ogłoszenia - STARSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Budowanie długotrwałych relacji i współpracy z klientami
• Wdrażanie procesów i narzędzi z obszaru obsługi klienta
• Poprawa efektywności procesów (zmiana sprzedawcy, zarządzanie umowami, rozliczanie, Fakturowanie, obsługa płatności i należności)
• Przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych
• Sprzedaż produktów wchodzących w skład ofert sprzedażowej firmy




WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe
• Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• Wysokie umiejętności interpersonalne
• Kreatywne rozwiązywanie problemów
• Zdolność analitycznego myślenia
• Umiejętności prowadzenia negocjacji oraz nawiązywania trwałych relacji z klientami