SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI I OBSŁUGI KLIENTA
Dodane Czwartek, 21 Lipca 2016, 11:32:19, ID ogłoszenia: 3662Opis ogłoszenia SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI I OBSŁUGI KLIENTA
Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Barlinku, poszukujemy kandydata na stanowisko
Specjalista ds. planowania produkcji i obsługi klienta
/miejsce pracy: Barlinek, zachodniopomorskie/
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Administrowanie i koordynacja realizacji zamówień klientów
Otwieranie oraz kontrola zleceń produkcyjnych
Planowanie produkcji
Wystawianie dokumentów dotyczących współpracy z klientem, takich jak faktury, dokumenty wysyłkowe i pozostałe
Przygotowywanie dokumentów i sprawozdań celnych
Efektywna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu obsługi klienta
WYMAGANIA:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, logistyczne lub techniczne
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (warunek konieczny)
Bardzo dobra znajomość MS Office
Komunikatywność oraz umiejętności interpersonalne
Wysoki poziom samodyscypliny i odpowiedzialności
Mile widziana znajomość systemów ERP
Zdolności analityczne
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335
Opis ogłoszenia - SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI I OBSŁUGI KLIENTA
Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Barlinku, poszukujemy kandydata na stanowisko
Specjalista ds. planowania produkcji i obsługi klienta
/miejsce pracy: Barlinek, zachodniopomorskie/
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Administrowanie i koordynacja realizacji zamówień klientów
Otwieranie oraz kontrola zleceń produkcyjnych
Planowanie produkcji
Wystawianie dokumentów dotyczących współpracy z klientem, takich jak faktury, dokumenty wysyłkowe i pozostałe
Przygotowywanie dokumentów i sprawozdań celnych
Efektywna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu obsługi klienta
WYMAGANIA:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, logistyczne lub techniczne
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (warunek konieczny)
Bardzo dobra znajomość MS Office
Komunikatywność oraz umiejętności interpersonalne
Wysoki poziom samodyscypliny i odpowiedzialności
Mile widziana znajomość systemów ERP
Zdolności analityczne
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335