A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/system/cache/ci_sessionf94dfff0fbb4a25d98fc260b46f80e4b06e58ddf): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Gorzów Wielkopolski

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dodane Poniedziałek, 15 Maja 2017, 12:05:03, ID ogłoszenia: 5931
Do negocjacji
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wyświetleń: 675

Opis ogłoszenia Specjalista ds. Obsługi Klienta

Victory precision Technology Polska Sp. z o.o. jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku specjalizującą się w produkcji części z tworzyw sztucznych do monitorów i telewizorów LCD/PDP przy zachowaniu wysokich standardów we wszystkich fazach produkcji.
Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisko:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Nr Ref.: BIZ/04/17

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

• Wspieranie w bieżących sprawach zespołu Działu Rozwoju Biznesu,
• Wsparcie Działu Rozwoju Biznesu w tworzenie i podtrzymywanie relacji z obecnymi
i potencjalnymi klientami, identyfikowanie potrzeb oraz rozwiązywanie problemów klientów,
• Współpraca z wszystkimi działami firmy w celu wspierania klientów,
• Przyjmowanie zamówień oraz koordynowanie ich terminowej realizacji,
• Monitorowanie i nadzór nad planem dostaw do klientów,
• Wewnętrzne wsparcie zespołu podczas wprowadzania nowych produktów,
• Udział i wsparcie w przebiegu reklamacji klientów i dążenie do szybkich rozwiązań satysfakcjonujących klientów,
• Udział w procesie audytu klientów.

Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:

• Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, stosunki międzynarodowe,
• Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office ,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres, umiejętność pracy zespołowej,
• Umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętności negocjacyjne,
• Doświadczenie zawodowe: mile widziane min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
• Prawo jazdy kat. B,
• Mile widziana znajomość systemu ERP.

Wybranym kandydatom oferujemy:

• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Stabilność zatrudnienia,
• Miłą atmosferę w pracy,
• Interesującą pracę w międzynarodowej firmie,
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert zawierających CV na adres e - mail: praca@vicszpl.com (koniecznie z nr ref. w temacie maila).

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Victory precision Technology Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. ul. Złotego Smoka 9, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014r. poz. 1182)."

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. Obsługi Klienta

Victory precision Technology Polska Sp. z o.o. jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku specjalizującą się w produkcji części z tworzyw sztucznych do monitorów i telewizorów LCD/PDP przy zachowaniu wysokich standardów we wszystkich fazach produkcji.
Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisko:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Nr Ref.: BIZ/04/17

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

• Wspieranie w bieżących sprawach zespołu Działu Rozwoju Biznesu,
• Wsparcie Działu Rozwoju Biznesu w tworzenie i podtrzymywanie relacji z obecnymi
i potencjalnymi klientami, identyfikowanie potrzeb oraz rozwiązywanie problemów klientów,
• Współpraca z wszystkimi działami firmy w celu wspierania klientów,
• Przyjmowanie zamówień oraz koordynowanie ich terminowej realizacji,
• Monitorowanie i nadzór nad planem dostaw do klientów,
• Wewnętrzne wsparcie zespołu podczas wprowadzania nowych produktów,
• Udział i wsparcie w przebiegu reklamacji klientów i dążenie do szybkich rozwiązań satysfakcjonujących klientów,
• Udział w procesie audytu klientów.

Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:

• Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, stosunki międzynarodowe,
• Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office ,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres, umiejętność pracy zespołowej,
• Umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętności negocjacyjne,
• Doświadczenie zawodowe: mile widziane min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
• Prawo jazdy kat. B,
• Mile widziana znajomość systemu ERP.

Wybranym kandydatom oferujemy:

• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Stabilność zatrudnienia,
• Miłą atmosferę w pracy,
• Interesującą pracę w międzynarodowej firmie,
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert zawierających CV na adres e - mail: praca@vicszpl.com (koniecznie z nr ref. w temacie maila).

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Victory precision Technology Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. ul. Złotego Smoka 9, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014r. poz. 1182)."