KURS Recepcjonista Hotelowy /3dni w Gorzowie Wlkp.
Dodane Piątek, 28 Kwietnia 2017, 12:54:35, ID ogłoszenia: 5823Opis ogłoszenia KURS Recepcjonista Hotelowy /3dni w Gorzowie Wlkp.
Termin szkolenia: MAJ 2017 r
Zapisy tel.503 482 076 (ograniczona liczba osób)
ATUT Lider Kształcenia Centrum Szkoleniowe w Gorzowie Wlkp.
W ofercie znajdziecie kluczowe pojęcia nieodzowne do prawidłowego wykonywania zawodu oraz wiele innych aspektów z życia Recpcjonisty.
PROGRAM:
Komunikacja niewerbalna
Rozmowa telefoniczna
Korespondencja mailowa z klientami
Check In / out
Obsługa grup zorganizowanych
Dostępność do oferty hotelu - kanały i źródła rezerwacji
Zasady przyjmowania rezerwacji usług noclegowych i innych usług świadczonych przez hotel
Zarządzanie rezerwacjami, overbooking
Charakterystyka potrzeb gościa
Rozpoznanie klienta – typologia osobowości
Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
Jak wpływać na zachowanie gościa
Formy rekompensaty, rozwiązania trudnych sytuacji
Dokumenty i formularze obowiązujące w recepcji
Rozliczanie gościa - podstawowe informacje ekonomiczne
Beneficjenci otrzymują zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej.
*Plan kursu/ szkolenia może być zmieniony w zależności od potrzeb i możliwości uczestników.
Zapraszamy.
Opis ogłoszenia - KURS Recepcjonista Hotelowy /3dni w Gorzowie Wlkp.
Termin szkolenia: MAJ 2017 r
Zapisy tel.503 482 076 (ograniczona liczba osób)
ATUT Lider Kształcenia Centrum Szkoleniowe w Gorzowie Wlkp.
W ofercie znajdziecie kluczowe pojęcia nieodzowne do prawidłowego wykonywania zawodu oraz wiele innych aspektów z życia Recpcjonisty.
PROGRAM:
Komunikacja niewerbalna
Rozmowa telefoniczna
Korespondencja mailowa z klientami
Check In / out
Obsługa grup zorganizowanych
Dostępność do oferty hotelu - kanały i źródła rezerwacji
Zasady przyjmowania rezerwacji usług noclegowych i innych usług świadczonych przez hotel
Zarządzanie rezerwacjami, overbooking
Charakterystyka potrzeb gościa
Rozpoznanie klienta – typologia osobowości
Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
Jak wpływać na zachowanie gościa
Formy rekompensaty, rozwiązania trudnych sytuacji
Dokumenty i formularze obowiązujące w recepcji
Rozliczanie gościa - podstawowe informacje ekonomiczne
Beneficjenci otrzymują zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej.
*Plan kursu/ szkolenia może być zmieniony w zależności od potrzeb i możliwości uczestników.
Zapraszamy.