A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/system/cache/ci_session5c6aa809234cba768d57bda6261fb1b04a51576c): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gorzowlokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta - Gorzów Wielkopolski

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

Dodane Środa, 27 Maja 2015, 14:46:33, ID ogłoszenia: 1453
Do negocjacji
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Wyświetleń: 769

Opis ogłoszenia Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, do naszego oddziału w Gorzowie Wlkp., poszukujemy osoby na stanowisko:
KONSULTANT DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLINETA
/miejsce pracy: Gorzów Wlkp., woj. lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Sprzedaż usług szkoleniowych
• Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów
• Bieżąca obsługa klientów zainteresowanych udziałem w szkoleniach
• Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami
• Koordynacja procesu obsługi klienta i organizacji szkoleń
• Monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji
• Tworzenie ofert szkoleniowych

WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale sprzedaży i obsługi klienta
• Dobra organizacja oraz nastawienie zadaniowe
• Zaangażowanie, kreatywność
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Czynne prawo jazdy kat. B
• Komunikatywność
• Umiejętność pracy w zespole


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl,
tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335

Opis ogłoszenia - Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, do naszego oddziału w Gorzowie Wlkp., poszukujemy osoby na stanowisko:
KONSULTANT DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLINETA
/miejsce pracy: Gorzów Wlkp., woj. lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Sprzedaż usług szkoleniowych
• Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów
• Bieżąca obsługa klientów zainteresowanych udziałem w szkoleniach
• Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami
• Koordynacja procesu obsługi klienta i organizacji szkoleń
• Monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji
• Tworzenie ofert szkoleniowych

WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale sprzedaży i obsługi klienta
• Dobra organizacja oraz nastawienie zadaniowe
• Zaangażowanie, kreatywność
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Czynne prawo jazdy kat. B
• Komunikatywność
• Umiejętność pracy w zespole


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl,
tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335