Praca-Biuro-NIE CZEKAJ!!!!!

Dodane Środa, 22 Czerwca 2016, 14:45:59, ID ogłoszenia: 3437
Do negocjacji
Praca-Biuro-NIE CZEKAJ!!!!!
Wyświetleń: 643

Opis ogłoszenia


Opis oferty pracy:
Dla naszego Klienta, który aktywnie działa na terenie GORZOWA w chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY

OPIS STANOWISKA:

Zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku:

• Obsługa klienta w Oddziale
• Przyjmowanie i wydawanie przesyłek Klientów
•Udzielenie Klientom kompleksowych informacji w zakresie świadczonych usług
• Naliczanie opłat za nadane przesyłki oraz rozliczenia kwoty pobrania
•Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientami

WYMAGANIA:
• wykształcenie min. średniego,
• otwartość i nastawienie na współpracę,
• odpowiedzialność i umiejętności pracy w grupie,
• bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
• dokładność, terminowość oraz rzetelność przy wykonywaniu zadań,
• sprawnego posługiwania się komputerem-w szczególności pakietem MS Office

Praca : SYSTEM DWUZMIANOWY
06:30-14:00 oraz 14:00-22:00 PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK
08:00-14:00 Co druga SOBOTA

OFERUJEMY:
•zdobycie doświadczenie w renomowanej firmie z branży kurierskiej
• Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną
•Miłą atmosfere
• Odpowiedzialną pracę w dynamicznym zespole
• Stałą stawkę godzinową+pewne wynagrodzenie

Prosimy o przesłanie CV na adres k.szmidt@personnelsolutions.pl

Koniecznie do swojego CV prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Opis ogłoszenia


Opis oferty pracy:
Dla naszego Klienta, który aktywnie działa na terenie GORZOWA w chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY

OPIS STANOWISKA:

Zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku:

• Obsługa klienta w Oddziale
• Przyjmowanie i wydawanie przesyłek Klientów
•Udzielenie Klientom kompleksowych informacji w zakresie świadczonych usług
• Naliczanie opłat za nadane przesyłki oraz rozliczenia kwoty pobrania
•Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientami

WYMAGANIA:
• wykształcenie min. średniego,
• otwartość i nastawienie na współpracę,
• odpowiedzialność i umiejętności pracy w grupie,
• bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
• dokładność, terminowość oraz rzetelność przy wykonywaniu zadań,
• sprawnego posługiwania się komputerem-w szczególności pakietem MS Office

Praca : SYSTEM DWUZMIANOWY
06:30-14:00 oraz 14:00-22:00 PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK
08:00-14:00 Co druga SOBOTA

OFERUJEMY:
•zdobycie doświadczenie w renomowanej firmie z branży kurierskiej
• Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną
•Miłą atmosfere
• Odpowiedzialną pracę w dynamicznym zespole
• Stałą stawkę godzinową+pewne wynagrodzenie

Prosimy o przesłanie CV na adres k.szmidt@personnelsolutions.pl

Koniecznie do swojego CV prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”