KSIĘGOWY/A

Dodane Wtorek, 07 Marca 2017, 9:04:49, ID ogłoszenia: 5359
Do negocjacji
KSIĘGOWY/A
Wyświetleń: 756

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Gorzowie Wlkp., poszukujemy kandydata na stanowisko
KSIĘGOWY/A
/miejsce pracy: Gorzów Wlkp., woj. lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

• Księgowanie wszystkich dokumentów (faktury sprzedaży-kraj, export WDT, zakupu-kraj, WNT, import, import usług, dokumenty magazynowe, lista płac, wyciągi bankowe)
• Sprawdzanie kont na koniec miesiąca, rozliczanie różnic kursowych do polskich kontrahentów, gdzie brak automatów
• Rozliczanie różnic kursowych na środkach własnych
• Przygotowanie listy płac
• Zaświadczenia dla pracowników
• Przygotowywanie danych do raportów z płac
• ZUS – płatnik deklaracje
• Przygotowanie płatności w systemie bankowym
• Potwierdzenia sald do korporacji
• Przygotowanie danych do deklaracji VAT
• Przygotowanie danych do NBP
• Intrastat
• Pomoc w przygotowaniu danych do GUS


WYMAGANIA:

• Wykształcenie wyższe ekonomiczne
• Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• Znajomość przepisów związanych z naliczaniem wynagrodzeń
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Dobra znajomość zasad rachunkowości, przepisów prawa bilansowego i podatkowego
• Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
• Zdolności analityczne i umiejętność wnikliwej oceny faktów
• Znajomość MS Excel

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Gorzowie Wlkp., poszukujemy kandydata na stanowisko
KSIĘGOWY/A
/miejsce pracy: Gorzów Wlkp., woj. lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

• Księgowanie wszystkich dokumentów (faktury sprzedaży-kraj, export WDT, zakupu-kraj, WNT, import, import usług, dokumenty magazynowe, lista płac, wyciągi bankowe)
• Sprawdzanie kont na koniec miesiąca, rozliczanie różnic kursowych do polskich kontrahentów, gdzie brak automatów
• Rozliczanie różnic kursowych na środkach własnych
• Przygotowanie listy płac
• Zaświadczenia dla pracowników
• Przygotowywanie danych do raportów z płac
• ZUS – płatnik deklaracje
• Przygotowanie płatności w systemie bankowym
• Potwierdzenia sald do korporacji
• Przygotowanie danych do deklaracji VAT
• Przygotowanie danych do NBP
• Intrastat
• Pomoc w przygotowaniu danych do GUS


WYMAGANIA:

• Wykształcenie wyższe ekonomiczne
• Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• Znajomość przepisów związanych z naliczaniem wynagrodzeń
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Dobra znajomość zasad rachunkowości, przepisów prawa bilansowego i podatkowego
• Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
• Zdolności analityczne i umiejętność wnikliwej oceny faktów
• Znajomość MS Excel

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335