ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI

Dodane Poniedziałek, 11 Lipca 2016, 10:29:17, ID ogłoszenia: 3573
Do negocjacji
ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Wyświetleń: 558

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Słubicach, poszukujemy kandydata na stanowisko

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI

/miejsce pracy: Słubice, lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowo-finansowych, wyciągów bankowych
• Rozliczanie delegacji
• Uzgadnianie sald z kontrahentami
• Archiwizacja danych
• Przygotowywanie, składanie deklaracji GUS (w tym w szczególności Intrastat)
• Umiejętność prowadzenia ewidencji środków trwałych
• Weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz ich uzgadnianie.

WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe
• Doświadczenie zawodowe min. 1 rok
• Praktyczna znajomość zagadnień księgowych
• Podstawowa znajomość aktualnych przepisów o VAT, ustawy o rachunkowości
• Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Znajomość systemu księgowego Rewizor - mile widziane
• Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, skrupulatność
• Umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu
• Terminowość w realizacji zadań
• Komunikatywność


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Słubicach, poszukujemy kandydata na stanowisko

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI

/miejsce pracy: Słubice, lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowo-finansowych, wyciągów bankowych
• Rozliczanie delegacji
• Uzgadnianie sald z kontrahentami
• Archiwizacja danych
• Przygotowywanie, składanie deklaracji GUS (w tym w szczególności Intrastat)
• Umiejętność prowadzenia ewidencji środków trwałych
• Weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz ich uzgadnianie.

WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe
• Doświadczenie zawodowe min. 1 rok
• Praktyczna znajomość zagadnień księgowych
• Podstawowa znajomość aktualnych przepisów o VAT, ustawy o rachunkowości
• Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Znajomość systemu księgowego Rewizor - mile widziane
• Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, skrupulatność
• Umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu
• Terminowość w realizacji zadań
• Komunikatywność


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335